Merhaba, dolap uygulamasinda buyuk kargo ucreti 80 tl gozukuyor fakat ornegin buyuk bir koli gonderecegim diyelim, satisi yaptiktan sonra tekrar o 80 tl nin uzerine saticidan ucret kesiliyor mu acaba yoksa agirlik boy ne olursa olsun 80 tl seklinde mi ucretlendiriliyor? Eger kesinti oluyorsa cok mu kesinti oluyor merak ediyorum. Daha once buyuk kargo gonderen dolap kullanicisiysaniz yorum yaparsaniz sevinirim😊