Vallahi ödüm kopuyor uykusu gelecek diye. 5.aya girdik savaşlar başladı uykuda ve yemede asla inatlasmayacagim zorlamayacagim ,sallamayacagim, aglatmayacagim derken şuan alıyorum kucağıma oturuyorum yatağa zıpla babam zıpla elleri kolları kilitliyorum parçalıyor çünkü bağırta bağırta uyutuyorum. Bir kirilma noktası var onu geçince tamam rahatlıyor hemen dalıyor. Uyutmasam uykum var diye sürekli huysuz mizmiz hiçbir şekilde durmuyor. Uyuyacaksan uyu uyumayacaksan sus diyorum olmuyor. 3 de öğle uykusuna yattı 30 dk zaten hep standart gündüz uykuları. 3.30 dan 8e kadar uyumadı. Normaldr 7 7.30 gece uykusu saati. 2 saat uyku öncesi rahatlama yapalım dedim sakin bir müzik, masaj,3 kitap okudum uykusu gelsin diye saçlarını oksaliyorjm emziriyom hiçbiri fayda etmiyor. En son yine işte aldım kucağıma yatakta zıplata ziplata uyuttum. Hiç böyle olsun istemiyorum. Şu 10 güne kadar çok güzel uyurdu alırdım kucağıma beyaz müzik ufak popoya patpatlar emzik 5dk uyurdu hemen. Nasil bu kadar değişti neden değişti,nerede hata yaptım, nasıl düzeltebilirim, ne yapacağım hiç bilmiyorum. Yalnız bir anneyim gündüz uykuları zaten kısa kısa birde bu uyku direnci başladı iyice yoruldum. Yardımcı olabilecek fikri olan var mi🌼