Kızlar biz taşınalı yeni oldu da çocuk odası yapcaktık birini duvardan nem alıyor kabarmış duvarın bi bölümü. Ama kokulu değil ev sahibi söylemişti yan binadan dolayı olmuş pek anlamadığım için anlatamıcam😀 yağmur vs yağdıkça artıyo ama temiz su olduğunu söylüyor tek bir odada var. Koku olsa zaten tutmazdık bebek var sonuçta evde oda boş olduğu için camıda açık devamlı yaz kış kapıyı kapadık. Şimdi kızım büyüdü oda yapmak istiyoruz ama güvenemem ne kadar koku olmasada içim rahat etmez. Eşi anlayan varsa ne yapabiliriz yapcak bişey var mı bi sorabilir mi çok makbule geçer valla..