irem_u 4 aylık bebeğim var bugün durduğu yerde ağlamaya başladı susturamadik bayagi içli içli ağladı . 2 gün önce kafasınin kenarına kumanda çarpmıştı ondan değildir heralde diye düşünüyorum 4.ay atağı olabilir değil mi
Yagmur_24 irem_u benm kız 10.5 aylık bazen yapıo sebebini şuna bağlıyorum o an kucağımda olmadığını anlıyo🤪🤪🤪
gmzzmrtt irem_u benim bebeğim de dört aylık aynı şey bizde de var sanki canıma bir şey olmuş gibi. ama kumandadan değildir o. İlgi istiyordur kucak istiyordur laf istiyordur o yüzden ağlıyordur. Tek kalmak sessizlik istemiyorlar.