Oz033603 Bugün doktor kontrolümüz vardı kızlar doktorum menenjit aşısı yapalım dedi 5 aylık siz yaptırdınızmı bu ayda
Sekeroglannn Oz033603 Bizim doktorumuz 5, 7, 13 ve 17 ay olarak planlamıştı. Önümüzdeki ay son dozu yaptıracağız inşallah.
aysegulozenc Oz033603 biz 3-5-7-11-13 ay olarak planladık doktorumuz erken başlayabiliriz dedi kreşe giden oğlum var erken başlaması benim için daha iyi.
123ege 25bby bende yaptırmadım peki böyle bir hakkımız var mı bir yaşında yapılsın diye aşıların zamanı vardı bilmediğimden soruyorum bende öyle yaptırırım :)
Oz033603 25bby Bizde dedik öyle yaptırın dedi çok göç alıyor ülkemiz özellikle Suriye’den dedi ve hepsi aşısız bebeği riske atmamak adına ben yapıyorum dedi gittiğim doktorda profesör ve Amerika’dan geldi
Defnesa Ayda başladık ülke yol geçen hani olduğu için doktor ne kadar erken o kadar iyi sadece doz fazlla olunca maddi olarak fazla oluyor dedi
Noname987 yoncaburak 5. Aydaki ateş yAptı mı bize de 3-5-13 diye plandık 3. Aydaki çok kötüydü şimdi sır 5 e geldi ama korkuyorum aynı olacak diye
Fidan06 Oz033603 nimenrix hiç bir yan etki göstermedi ama bexsero 1. Dozda bir buçuk gün yüksek ateş ve 2 gün huysuzluk yaptı ikinci dozda ise 3 gün ateş ve huysuzluk yapmıştı.
yoncaburak Oz033603 1.dozda ates ve huzursuzluk oldu 1 gün sürdü sonra bseyı kalmadı 2. Dozda herhangi bsey olmadı ama yine de doktorumuz düzenli ateş düşürücü verin dedi vermiştim
Bskeee Oz033603 3 aylık kızım dün olduk Nimenrix ve bexsero aynı anda oldu.halsizlik ve hafif ateş oldu o kadar
aysegulozenc shibalba oğlumdada beş tane vurulmuştu doktor yine 5 tane vurucaz dedi bende tamam dedim