Sezeryan dikiş yerim kızarmış ve akmış az önce bi acı hissetim eşim açılmamış iltihap olmuş diyor 6 ay olacak nasıl böyle bir şey oluyor hala ,3 aylıkken falan olmuştu doktora söyledim pişiktir o demişti ama pişiğe benzemiyor başına böyle bir şey gelen oldu mu