theblackvirgo merhaba size detaylı anlatayım. Öncelikle hak bölme davası gibi birşey yok. Direkt satış davası açabilirsiniz. Yani kaç tarlada, evde vs hakkınız varsa hepsi satılır ve herkese pay edilir eşit şekilde. Geriye dönük 5 senelik icar hakkı almak için de bu davaya ekleme yapabilirsiniz. En fazla 5 senelik hakkınızı alabilirsiniz. Dava birkaç yıl sürüyor. Sonuçlanana kadar tarlaları ekmeye devam etmesini istemiyorsanız da savcılığa suç duyurusunda bulunabilirsiniz hakkıma tecavüz ediyor diye.