Bebeğim 2 aylık sürekli ıkınıyor. Ve kusuyor da aynı zamanda günde 10 kere falan. 3 gündür böyle doktoruyla görüştüm motis ilaç verdi 2 gündür kullanıyoruz ama faydası olmadı. Kakasını da yapıyor kabız değil ama sürekli ıkınıyor ve keyfi hiç yok tabi ki. Gaz damlası ve biagia da kullanıyoruz. Birden bire ne oldu anlamadım. Aynı sorunu yaşayan var mı?