Nrmnn5308 çok olmuş postu açalı ama ben ilk defa bi fenomenin ürününe güvendim özden Özdoğan ın leke çıkarıcısı var ismini bilmiyorum ama isterseniz bakarım, 2.5 yaş kızım ve 3 ayşık bebeğim var bekletmeden kakaya geçen zıbının üstüne sıkıp 5 dk bekledim sonra çitileyip yıkadım çıktı büyük kızımında beklemiş lekelerinin bazılarını çıkardı 1-2 yıkama daha yapınca inşallah onlarda dönecek eski haline