goncaruveyda ee siz korunmuyormussunuz ki zaten burda siz emin olamazsiniz esinize tamamen guvenip bu riski almissiniz ilk gebelik sonrasi hamilelik cok kolay yillarca oyle deneyip hamile kalmamis olabilirsiniz de 2.ayda bile hamile kalabilirdiniz doktorunuz 40 kontrolunde demeliydi regl olmasaniz dahi cocuk dusunmuyorsaniz korunmaniz gerekirdi. Hakkinizda hayirlisi olsun hamileyseniz ikiz gibi buyutursunuz testinize gore pozitif gozukuyor yine de kan testi yaptirirsaniz garanti olur.