Bernazeynep yok ben serumu çekiyorum şıranga büyük ise 8,5 ml kadar (bebeğim 13 aylık şuan- daha küçükse ml değişiyor)
sırtını öne eğip bir burnuna sıkıyorum.
sonra tekrar şırıngaya 8.5 ml serum çekip diğer burnuna sıkıyorum.. sırtına bir iki elim kavisli iken vuruyorum. her şeyi çıkıyor balgam-burun pisliği filan 👍🏼 hep böyle temizledim hastanede böyle göstermişti doktorumuz youtube da bulabilirsiniz