Bebeğim 8 aylık henüz hiç diş çıkarmadı ben ek gıda olarak 6 aylık bebeğin yediği gibi yiyecekler hazırlıyorum ona hala püre ve hafif pütürlü gıdalar çorbalar yapıyorum veriyorum hiç dişi olmadığı için sizce yanlış mı yapıyorım nasıl ilerlemek gerekiyor bi tane dişi olsa ona güvenip pankek tarzı yumuşak elinde yiyebileceği bişey veririm ama yapamıyorum ne yapmam lazım böyle devam edeyim mi çorbalara dişi çıkmasını beklemeyimmi yoksa 😑