Bunu kaç kere buraya yazıyorum bilmiyorum ama gerçekten kafayı yemek üzereyim 2 Aylin bir kizim var başta aptamil kullandık sonra hiipe geçtik hiipi 2 ay kullandık ama ne olduysa son 10 gündür içmiyor mamayi kafasını saga sola çevirip diliyle biberonu itiyor zorla verdiğim zaman ağlıyor bugün bebelac aldım 2kinci icişi onada aynısı yaptı ev mamayla doldu yaaa lütfen bana yardımcı olurmusunuz yaaa 🤦♀️😮💨