oglumherseyim_ Kızlar eşimle 4 yıldır birlikteyiz ve 2 yıldır evliyiz bir tane oğlumuz var 8 aylık 1 Şubat’ta doğum günü ona artık farklı ve güzel hediye almak istiyorum her sene ki gibi klâsik hediyelerden değil sizce ne alabilirim
pasaklisinkukuli oglumherseyim_ bir gece otel tut brbegi anneye kv bırak havuzda yüzün dinlenin başbaşa kalın akşam yemekte de pasta kesin
Iremars oglumherseyim_ ya heidye yerine sevdiği bir yere götürebilirsiniz mesela sinema olur ne bileyim ya da sevdiği bir aktivite olur termale falan götürün miss keyif yaparsınız hem 🙂
oglumherseyim_ pasaklisinkukuli Ahhh hayaller ne güzel eşim askeri personel ve şuan görev yerimiz bir köy 😓
Uykusuzhergeceeee oglumherseyim_ Stanley marka. Bayağı sıcak- soğuk tutuyor. kahve çay içmeyi seviyorsa güzel bir hediye bence
Iremars oglumherseyim_ güzel bir piknik ayarlayabilirsiniz bence hava da elverişli olursa minik bir pasta ya da tattli bir de atıştırmalıklar ailece tatlı bir anı olur :))