Kajsjdkdjdk Bebeğim 3 ay 20 günlük açıkçası kucağımda oturtuyorum zaten kendi de başını felan dik tutabiliyor kilo olarak 7 kilo belki daha fazla da olabilir acaba yanlış mı yapıyorum oturtmamak mı lazım bilgim yok tecrübeli olanlar yazar mı ?
UcuBulunamayanBant Kajsjdkdjdk kilosu iyi kafasinida tutabiliyormus 4ayinada yaklasmis bilmiyorum doktora sormak lazim tabiki ama bi sıkıntı olacaginida sanmiyorum benim kizimda 26sinda 4ay olacak bu cuma kontrolu var 6kilo doktoruna sorup bende baslicam yavas yavas oglumdada 4ayinda başlamıştım
nazlioz48 Kajsjdkdjdk 3 aylık bebek için çok yalnış oturması en az 5 ayda destekli oturmalı kuyruk sokumu bata bilir
Kajsjdkdjdk direnim_ sormadım açıkçası 3 aylık komtrolüne az kaldı sorucam gittiğimde ama kucağımızda babası babanesi amcası hep oturtuyor inşallah bir sorun olmaz
Duyulurum Kajsjdkdjdk evet rahatsız olsa belli eder, çoğu bebek kafasını kaldırıp oturmak ister, oturma bitince de belini düzleştirir 😅