Ya kızlar bizim neden uykumuz düzene girmiyor anlamıyorum 14 ay 23 günlük gece 20 30 kez uyanıyor yada gece 0 uyku ile güne başlıyoruz. Sabah erkenden de kalksak geç de kalksak gece uyku saati 12 1 den aşağı olmuyor ona rağmen gece sürekli agliyor uyumuyor. Gece beslenmesini kesmeye çalışıyoruz eşimle birlikte deniyoruz bugün 5 yada 6. Günn yok meme verene kadar uyumuyor oyunlar oynuyoruz, araba ile gezdiriyoruz, masajlar yapıyoruz asla uyumuyor. Gün içinde bir elinde oyuncak oynuyor diğer eli hep mememde çektiğim an ağlama krizine giriyor tekrar memeyi eliyle tutana kadar sakinlesmiyor sapık gibi ya her dakika eli memede duracak. Şuan diş de çıkarmıyor ama hep ağlama modunda dur kızım desem yerlere atıyor kendini tepinerek agliyor. Markete dışarı çıkarsam istediğini almazsam yine yerler atıyor kendini parçalıyor sokağın ortasında rezil oluyoruz yeter ki sussun artık diye istediğiniz alıyoruz.
yumoş deterjan için ağladı üstündeki ayıcık için abartısız 2 saat ağladı alıyorum başka yere götürüyorum bu kez orda bisey görüyor onu istiyor almazsak yine bir kriz, sırf bu yüzden evden dışarı çıkmak istemiyorum 😪😪parka yada oyun alanlarına gidiyoruz ordan gelmek istemiyor getirirken yine bir kriz… sürekli böyle herseye ama herseye ağlıyor krize giriyor kafam kaldırmıyor artık. Uykusu var sallıyorum, kucakta gezdiriyorum, bebek arabasında gezdiriyorum, araba ile gezdiriyoruz yok uyumuyor gözleri fal taşı gibi bir türlü kapanmıyor, doğduğundan beri 1 saat uykuyu zar zor uyuyorum artık yeter diye oturup saatlerce ağlamak istiyorum 😭😭😭😭🥺