25 aralıkda doktora gittim doktor muayene etti bişey çıkmadı smear testi istedi daha sonucu çıkmadı daha önce genital siğiller vardı yakmıştı doktor ama doktor tekrarlıyor dedi smear testi verdim. 6 ocakta adet oldum bitti dün yine adet oldum çikolata renginde açık kahve bi akıntım geliyor başıma böyle bişey gelen oldu mu