Annebebek7 Kızlar hep deniyorum ama yiyemiyor öğürüyor sonra kusuyor .erken mi bebek mi hazır değil ben mi yanlış yapıyorum ilk ek gıdaya başladığımdan beri taneli denedim ama püreyi yiyor mesela tarhananın içine kıyma koydum yiyemedi kustu 🥺
Kuzularinanasi Annebebek7 ilk baslarda puturlu seyler ogurme refleksi yaoar normal bisey bu.zamanla alisir.ben 6ayliktan beri hep cigneyebilcegi kati gidalar da verdim.disleri gec cikmasina ragmen damagiyle zerek cigneyerek herseye alisti sizinki de alisir zamanla
Melis1706 Annebebek7 ben 7 aylikken kiraz falan boluyordum onune yiyordu hic blender etmedim hep catalla ezmistim puturlu kalsin diye cunku eski postlardan gormustum bidaha yemez yazmislardi
DrkAyz Annebebek7 Eline bişeyler vererek deneyin kendi alışsın pütürlüye benim oğlum çatal kaşıkla verdiğimde bazen yemiyor elinizle vermeyi deneyin mama sandalyesine ufak ufak koyun mesela meyve ve ya sebzeyi o alıp kendi atsın ağzına Teşvik ettikçe sevmeye başlar muhtemelen ☺️
Nevaninannesi Annebebek7 çok nırmal bu aylarda. Azar azar denersiniz. Kuzu kıyma alıyırum 4 kez makineden çektiriyorum. 10. Aydayız hala bazen öğürüyor
Annebebek7 Kuzularinanasi ben de öyle yaptım bazı şeyleri yiyor bulgur pilavını yedi mesela ama kıymayı yiyemedi . zamanla düzelir inşaallah 😊
Annebebek7 Melis1706 benim bebeğim genel olarak biraz geriden geliyor ben onu fark ettim . O yüzden zor geliyor ona bilmiyorum
Annebebek7 DrkAyz teşekkür ederim , havuç flan veriyorum yere atıyor oyun oynuyor sanırım ağzına götürünce saldırıyor ama yemek için değil dişten dolayı sanırım
Kepekekmegi Annebebek7 ilk defa taneli veriyorsanız öğürmesi çok normal keşke ek gıdaya başlarken hiç pürüzsüz vermeseydiniz ben sebzeleri haşlayıp sadece çatalla ezerek yedirdim 6 ay 25 günlük pirinç bile yiyebiliyor
Annebebek7 Kepekekmegi pirinci yiyor zaten . Ben de o şekilde yaptım çoğunlukla bazen blendar yaptım mesela ıspanak gibi şeyleri ama bugün kıymayı neden öyle yapti anlayamadım
Nevaninannesi Annebebek7 koyu kıvamlı çorba yemezken köfte, ekmek vs yiyebiliyor değişikler gerçekten😂