Serifejj oğlum 15 ay 10 günlük,kahvaltı sonrası biraz emiyor.Gündüz tek uyku yapıyor,bazen yiyip yatıyor ,bazen kalkınca yiyor,tekrar emiyor.Sonra bazen meyve yiyor,akşam yemeği yine yerse meyve yer,emer yatar.Aşırı iştahsız olduğu için bu öğünlerde mümkün oldukça da kaçmaya çalışır.Benzen günde bir defa bazwn iki defa zor yiyor.Bu arada 13.aydan 15 aya kadar asla ama asla kahvaltı yapmadı.Şurda bir haftadir kahvaltı yapıyor.Ama hiç mama içmedi benim oğlum.
Kilosu çok mu fazla ki sizinkinin ?
Anne sütü de alıyor mu?