d_efnebebek Bir buçuk aylık bebeğim var eşim Tam zamanlı çalışamıyor kucuk bir ilcede yaşıyorum belediye bez ve mama yardımı yapmıyor Kızılaya erzak yardımına başvuru yaptık yok dedi siz hangi yardımları alıyorsunuz