Kızlar merhaba bebeğim 15 aylık hala emiyor
Ama o kadar düştü ki bu ara memeye sürekli meme meme meme gece gündüz ve bu yüzden artık ek Gıda hiç ama hiç yemiyor az değil yani HİÇ artık emzirmeyi bırakmak istiyorum ama konuşarak vs bıraktırmam imkansız laftan anlama 0 çünkü sabır taşı sürsem mi diye düşünüyorum ama emmezse de devam sütü vermem gerekir mi ? Bu zamana kadar mama almadı biberon da bilmiyor açıkcası vermek de istemem bu saatten sonra ama ek Gıda da memeden kesilince yiyecek mi o da meçhul ne yapacağım akıl verin süreçten geçenler lütfen