Kızlar merhaba. 10 gün sonra 8. ayına girecek bir kızım var. Sabahları ortalama 8-8 buçuk gibi kalkar. 12 gibi öğle uykusuna yatırıyorum 2 gibi kalkıyor sonra tekrar 5 gibi uykuya yatırıyorum. Akşamüstü yatırmamalı mıyım acaba hani derler ya akşamüstü yatmak iyi değildir diye. Gerçi biraz da batıl inanç mı bilmiyorum ama. E o saatte uyutmasam gece uykusuna kadar ara çok oluyor durmuyor huysuzlanıyor kafam karıştı. Siz uyutuyor musunuz akşamüstü bebişlerinizi 🌸