Merhaba anneler beneğim 2 ay 27 günlük bebeğime bu gün verem zatüre ve karma ası yapıldı üç asıyı aynı anda yaptılar bacagında şişlik var normal mi doktorumuza götürmeme yada aramama gerek var mı zaten bebeğim kolik iyice huysuzlastı ilk bebeğim panik oldum verem asısı ateş yapar genelde dediler parol verdiler 8 saatte bir yada 6 saatte bir bir çay kaşı ver dediler ateşinin cıkmasını bekleme dediler parol vermeme ragmen cok huysuz şiş olan ası yerimi agrıyor acaba basına gelen oldumu yada basınıza geldiyse korkmam gereken bir şey mi ?