monami_ asaf23 maalesef bilmiyorum ancak diş değildir. Enfeksiyon olsa ateşi de olurdu. Belki üşütmüştür.
asaf23 monami_ peki birşey sorabilir miyim benim birkaç haftadır sütüm su gibi geliyor önceden yağlı geliyordu o yüzden de ishal olabilir mi ablamın bebeklerinde de ishal durumu olmuş doktor sütün yaramıyor ondan olur demiş de
gokce4701 bahhaarr bize bir şurup verdi tozdu su karışımı yaptık bide bir şurup daha verdi enfeksiyon için ve günde 1 tane probiyotik içirmemizi önerdi probiyotiği 8&10 yaşına kadar kullanmamızı önerdi
Annesininguzusu ebrudefne06 merhaba bebeğiniz ishal durumu neydi acaba benim bebeğim 2 aydır ishal geçmiyor bir kaç test yaptırdık sonuç bekliyorum sizin neyden kaynaklıydı ne kadar sürede geçti ve nasıl geçti bilgilendirir misiniz lütfen🙏🏻😔
Annesininguzusu asaf23 merhaba neyden kaynaklı ishalmiş bebeğiniz ne kadar sürdü ve nasıl geçti acaba bebeğim 2 aydır ishal geçmiyor alerji olabilir dediler siz şimdi süt sululuğından olabilirmi demişsiniz ondanmıymış acaba benimde sütüm sulumu geliyor bilemedim