minik_sercemm 1.aydan sonra ortalama 600 gram normal ztn.illa herkes ayni grami almayabilir.benim kizim da hep ortalamada hatta az aldigi oldu.onemli olan fiziksel ve bilissel gelisimi.hic bi zaman kiloya takilmadim.cunku yeterince emiyor ve ek gidasini da aliyor.dolayisiyla kilo bnm icin son bakacagim sey.ztn tip olarak bana cekmisler ablasi da ne zayif ne kilolu.hep persentil tablosunda yuzde 25 ve yuzde 50 arasindalar.ki bu da normal.persentilde yuzde 25in altindaysa ozmn bi sorun vardir