hamide1511 25 günlük bebegim surekli ikinip agliyor kakasini yapıyor ama asiri gazi vr naomaliyim lutfen yrdimci olun masaj yaptırmiyor bağırıyor sab dimblex gaz damlamasi kulndm fayda etmiyor
Mrt06 hamide1511 bagırsagının düzenlenmesi için biogai ,gazı için de kimyon kullanabılırsın başka bisey fayda etmiyor maalesef sıcak tut masaj yap
tomvejerry hamide1511 Normal canım,sakin olduğu anlarda yap sürekli gaz çıkarma hareketlerini ağladığı zamanlarda hemen kucağına al sakinleştir sab simplex le birlikte probiyotik de kullanırsan daha iyi olur
zynpkbl Ben her bez değişiminde çörekotu yağını kulak pamuğunun ucuyla makatına sürüyorum gerçekten inanılmaz rahatlatıyor bu yöntemi bana söyleyen kişi ağzına da kulak pamuğunun diğer ucuyla değdirebileceğimi söylemişti ama bize makata sürmek yeterli geldi