mehsima Arkadaşlar kızımin normalde gözünde hiçbir şey yok bugünlerde değişik sesler çıkarırken sol gözünü içeri doğru iyice şaşi gibi saniyelik bakıyor çeviriyor acaba önlüğüne mi bakiyor diyorum hep önlük vardı yani böyle bir şey yaşayan var mı 🙄🙄
Yazarr mehsima kızımda sasilik var bence doktora götür için rahat etsin erken teşhis çok önemli şaşılıkta
mehsima araspoyraz ciddi misiniz biraz içim rahatladı ya tam da bu ayda ortaya çıktı değişik sesler çıkarıp gözünü kaydiriyor korktum ben de
mehsima Aynı zamanda kızımın bir gözündeki alt kirpikler sanki aşağı değil de hafif dik duruyor oraya bakıyor olabilir mi bu bir hastalık mıdır 🤔
mehsima Yazarr aslında 6 aydır her ay düzenli kontrole götürüyorum ama bu aralar gözünü bazen ard arda şasi yapıyor oyun gibi. Şaşılık da böyle mi oluyor nasıl farkediliyor
Alpinannesi1_ Benımde bebegım 7 aylık ayakta normal ama yatınca hafıften bı gözü şaşı gıbı gelıyor bana doktorlardan randevu vs de bulamıyorum
Yazarr Alpinannesi1_ direk şaşılıkta randovu alınmıyor göz doktoruna gidiliyor sonra onlar sasiliga yonlendiriyor
Yazarr mehsima iki tür şaşılık var biri sürekli kayık duruyor diğeri ara ara birşeye odaklaninca kayıyor genelde
mehsima Yazarr çocuk göz doktoru bulamadım ben gittiğim hastanede . Normal çocuk doktoru muayene eder mi
mehsima Kızım bu hareketi sıklaştırdi her ses çıkardığında sanki burnunun orada bir şey var gibi saniyelik bakıp düzeliyor başına gelen yok mu ki ya 😢 aylık kontrolde doktora soracam