nursankilicoglu Hanımlar 4 buçuk kilo üstü dogan bebeeklerinizi sadece emziriyor musunuz yoksa mamada veriyor musunuz bana sürekli çok yedirme obez olur diye korkutuyorlar hem çok korkuyorum hem nasıl aç bırakayım bebeğimi
livanurvealpinannesi61 nursankilicoglu aç olduğuna nasıl karar verdiniz peki ayda 500 gr alıyorsa mama vermenize gerek yoktur
zhrbl nursankilicoglu benim bebeğim 3925 doğdu ona rağmen çocuk doktoru iri bebek sadece anne sütü ile doymaz mama ver demişti
umosko nursankilicoglu 4200 dogdu kızım sadece anne sütü alıyor emzik kabul etmedi 1 tane doktor 3 saatte bir emzir dedi bir daha gitmiycem ona çocuk acıkıp ağlayınca nasıl emzirmeyeyim yahu şuan 9 kg evet biraz yüksek ama anne sütü alıyor ayaklanınca verir diyor herkes zaten
nursankilicoglu zhrbl bana ilk digudugunda ver dedi hastanede verdik zaten düzgün emziremiyordum 10 gündür göğüslerim iyi oldu ve mmayi kestim henüz kontrol tatihimiz gelmedi bakalım
nursankilicoglu umosko benimkinde alışkanlık pldu gibi 2 buçuk saatte bir kalkıyor emmeye kaç aylık 9 kilo
umosko nursankilicoglu 5.5 aylık oldu ki boyuda 66 cm benimkinde de alışkanlık mı bilmem ama gece de en fazla 3 saatte bi uyanıyor