Mlkmstf Merhabalar aşı 10 da olduk saat 2 de mama yedi sonra calpol verdik kustu bişey olur mu doktora gitmeli miyim
Mlkmstf acemiannegeldi yok gitmeden aşıya verdim şuan da ateşi yok ama ağrısı var bence ağlıyor ağrı kesici ya calpol vermeyeyim mi