deli_bir_hatun Kızım 1 yaşında finiş bulaşık makinesi tableti yemiş hepsini bitirmiş ambulans tayim acile gidiyorum kızıma bisey olurmu lütfen yardım
deli_bir_hatun Mdorukkk Noname21 Deletedmom_106 Ask_ikra46 berikomoms NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ArsAyz hsjsjsj hastanedeyiz röntgen kan vs tahlilleri yapıldı sonuçları bekliyoruz iyi gülüyor oynuyor ama hırıltı başladı korkuyorum. Serum da alıyor tabletin hepsini yemiş finiş quantum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aaa ben başlığı çok yanlış okumuşum Çok geçmiş olsun İnşallah bir şey olmaz🤲🤲🤲
ArsAyz deli_bir_hatun Oğlum minicik parça yalamış ona bile boğazı yandı uzunca süre ağladı yavrum o nasıl yemiş hepsini ya 😞 Çok geçmiş olsun
hsjsjsj deli_bir_hatun çok geçmiş olsun. Hiç bir şey olmaz içiniz rahat olsun sağlık çalışanlarımız bebeğinizin iyi olması için herseyi yapacaktır.
hsjsjsj deli_bir_hatun bicirik nasıl bitirmiş tableti acıdır o. İnsallah sonuçlarında bisi çıkmaz canım
berikomoms deli_bir_hatun kız nasıl bitirmiş onu ayy bununla geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış gerçekten
deli_bir_hatun Tombikdonerartikcokpahali bilmiyorum ben gördüğümde son parçayı yuttu midesi bulandı ama kusamadi
Tombikdonerartikcokpahali deli_bir_hatun ah yavrum benim rabbim şifa versin inşallah kötü birşey olmaz 😭
Uykusuzhergeceeee deli_bir_hatun Ay geçmiş olsun 😔 Kusmaması daha iyi inşallah sağlıcakla eve dönersiniz
yetooo deli_bir_hatun canım aç bırakıp serum takarlar beklersiniz tetkikleri falan yapılır sakin ol hastaneye çok sık geliyor bu vakalar
Deletedmom104 berikomoms Öyle deme bende 1 buçuk yaşında Bi şişe kolonya içmişim başladın mı devamı geliyor işte aldkkakks