livanurvealpinannesi61 RabiyaG içinde çok fazla şeker var doktor önermedi anne sütü yada formül mama almıyor mu
livanurvealpinannesi61 Mtzzeynep sevmiyorsa zorlamayın içmesi şart değil zaten anne sütü yada formül içiyorsa yeterli
Mtzzeynep livanurvealpinannesi61 bende gece emmesini kesmek için yatmadan içirmek istemiştim 1,5yaşında.