Diş değilse atak haftasındadır. Uykuya direndiğinden dolayı çok uykusu olur yorgun olur bundan dolayıda emmek istemez. Uykusu geldiğinde uyuması için biraz zorlayın. Ben öyle yaparım hep. Mayıştığında emzirirsiniz veya uyuduğunda biberonla beslerseniz telafi edersiniz yemesini.