dilara_0 Hanımlar isteğe bağlı devlet Hastanesi’nde kürtaj yapılıyor mu kalp atışı oluştuktan sonra. Biliyorum çok çok günah lakin böyle devam etmeyecek gibi. Kafayı yemek üzereyim lütfen yardımcı olun. (İsterseniz özet olarak anlatabilirim…)
Bir-prens-annesiii dilara_0 bildiğim kadarıyla gebelikte herhangi bir sıkıntı yoksa devlet hastanesi kürtaj yapmıyor özeller de de eşinden imza alıyorlar kürtaj için sanırım
dilara_0 tomvejerry ne isteme ne sonradan bir karar. Sürpriz şekilde öğrendim. Yakın 4 aydir genellikle evlilikte kat edemiyoruz hep bı sorun çıkıyor içimde Sevgi denen bir şey kalmadı gibi eşimde de böyle hissediyorum. Hep bi tartışma hep bı kavga bağırış. Sözlü olarak birbirimizi çok yıprattk. Daha 2 senelik evliyim 2. Gebeliğim. Öğrendiğim andan beri içimde istemeyen bir şey var. İlk gebeliğim de hiç düzgün mutlu geçmedi çok kötü şeyler yaşadım bunun da etki ettiği faktörler var… Elaaras
dilara_0 kuzey_arin2019 arayışta asla değilim sadece danışmak istedim zor bir süreçten geçiyorum geçiyoruz evlilik sevgi münakaşasında istenmeyen bir gebelik de değil ama beklenmedik ve daha fazlası…
tomvejerry dilara_0 Günah kısmına girmek istemiyorum yazmışsınız zaten,devlet hastanesi yapmıyor isteğe göre ozelleri bilmiyorum ama merak ettim isteyerek mi oldu sonradan mı böyle bir karar aldınız
tomvejerry dilara_0 Anladım. Okurken kendi yaşadıklarımı gördüm sanki, Allah hakkınızda hayırlısını versin inşallah 🙏