Duygu_52AK Kızlar eşim dondurucu almış Arçelik’ten alırken ben yoktum yanında büyük olduğu için beğenmedim bugün geldi paket açıldı değişim yaparlar mı bi küçük boyunu almak istiyorum başına böyle birşey gelen var mı bilgisi olan
tomvejerry Duygu_52AK Koyacağınız yere sığmadıgini söyleyebilirsiniz,benim eşyalarım alındı fırınım yerine sığmadı diye iade ettik biz
Duygu_52AK tomvejerry Ama canım servisten kuruluma geldiler sığdı yerine yalan mı soylicem servisi arayıp sorarlarsa
tomvejerry Duygu_52AK Hı paket açıldı yazmışsın sadece ondan öyle dedim kurulum yapılırken evde değil miydiniz belki yapılmadan söyleseniz götürürlerdi,akşam eşinizle konuşun tek ihtimal bayiye sormak zaten umarım anlayışla karşılarlar
Duygu_52AK tomvejerry Canım kapıda açıp içeriye öyle getirdiler bende fark edemedim arayıp sorucaz bakalım