Kızlar 17 aylık kızım var avent’in emziğini kullanıyoruz doğduğundan beri hiçbir problemimiz yoktu Bugüne kadar şu an yani 3 gündür bebeğim emziği dişliyor ve silikon yerine yarıyor en de dün çok korktum ne yapabilirim hangi emziği önerirsiniz ararsan başka da kullanır mı bilmiyorum Bu kadarcık emzikler işe yarar mı bitsin Lütfen bana acil bir önerisi verebilir misin zaten bıraktırmayı düşünüyorum Ben bebeğime Ama şu an hemen bıraktıramam duygusal boşluğa düşmesini istemiyorum yavaş yavaş bıraktırmam lazım yani Gündüz zaten vermemeye çalışıyorum geceleri uykuya dalışta veriyorum akşamları da ağzımdan çekiyorum öyle bu şekilde başladım Şu an ama şu an birden bıraktırmam İmkansız Bu yüzden bana çok acil dişli bebelerimize uygun bir emzik bana lütfen önerir misiniz