incito eğer kilo alımı iyiyse,günlük çişli bez sayısı 5-6 tane ya da daha fazla oluyorsa sürelere takılmayın. Bebeğim 4 aylık yenidoğanken 5-6 dk emer bırakırdı sürekli saat tutardım emzirirken, ama bez sayısı iyiydi buna rağmen kilo aldığını görünce çok şaşırmıştım. Doktorumuz demek ki iyi çekiyor memeden sütü yetiyor karnı doyuyor sürelere takılma demişti. Bebek büyütürken bazı kuralları bebişler kendi belirliyor ben bunu öğrendim. Sonra ne emzirme süresine ne de kaç saatte bir emsin süresine takılmadan ne zaman isterse ne kadar isterse ona göre memeyi verdim. Hiç stres yapmayın o yüzden, sağlıkla büyüsün bebişiniz ☺️