Kızlar bebeğim 6 aylık doğduğundan beri yaklaşık 20 ye yakın emzik denedim hiçbirini tutmadı internetten araştırmalarım sonucu awent ultra soft emzik önerilerini gördüm ama kızım büyüdü artık tutmaz diye düşünüyordum. 1 hafta önce alıp deneyeyim ne kaybedeceğim bu son şansım dedim. İlk etapta öğürdü fakat uykudayken tutturdum çok güzel tuttu. Şu an uykuya geçerken veriyorum 3 gündür çok güzel emiyor o kadar mutluyum ki anlatamam. Herkese tavsiye ederim bebeğim büyüdü tutmaz diye umutsuzluğa kapılmayın deneyin ❤️