gokce4701 Bebeğimin 3 aylık kontrolüne gittiğimizde doktor kalp sesleri arasında üfürük olduğunu söyledi bu durumu yaşayan var mı acaba ?
SevimliHayaletCasper gokce4701 üfürüm bir çok bebekte olup kendi kendine geçebiliyor. Kardiyoloji’yle takipte kalmanız yeterli
Lillas Bebeğim doğduğunda vardı 1 aylıkken kontrole gittik kalbinde 2 delikte varmış 3 ay sonra tekrar kontrole gel dedi ama korkulacak birşey yokmuş geçiyormuş zamanla