29 aylık kızım var nerdeyse 30 aylık olacak hala bir uyku düzenimiz yok sebepsiz yere ağlamalar krizler 2 yaş sendromu ne zaman bitecek ?? Yemek istemiyor uyku zaten yok geceleri deliksiz uyuması gerekirken. Ama hala kaç kez kalktığımızı bilmiyorum 🤦🏼♀️ bizimle aynı durumu yaşayan varsa bana yardımcı olur musunuz ? Nasıl aştınız bunları 😔😔