Arkadaşlar merhaba
2 Ocakta tuvalet eğitimine başladık Bugün ayın 16sı Ve oğlum bir kez bile anne çiş anne kaka diye gelmedi
31 aylık
Sabahları kuru uyanıyor
Ben takip edip tuvalete götürüyorum ve tuvalete o zaman yapıyor
Ama bu kadar gün oldu ve kendi kendine asla söylemedi
Bu arada kendi hatalarımızı da biliyoruz
Altını ıslatır ıslatmaz babası onu kucaklıyor banyoya sokuyor
Ben kıyafet ve yaptığı yeri temizliyorum
Kıyamıyoruz
Aslında biraz o ıslaklığı hissetmesi gerekiyormuş sanırım
Artık geri dönülmez bir yoldayım
Tekrar beklememeliyim bence
Ana devamında da nasıl davranacağımı bilmiyorum
Sürekli anlatıyorum
Geçen gün bak gezmeye gidemiyoruz çişini yap öyle gidelim hadi dedim
Ve bana otoparkta değiştirirsin dedi
Sanırım yeni normalimiz bu diye kabul etti çocuk
Hiç tepki vermeden değiştiriyor olmamız hata galiba
Sizce ne yapmalıyım
Bir destek almayı düşünüyorum travma olmaması adına
Ama önce siz tecrübeli annelere danışmak istiyorum
Şimdiden teşekkür ederim
Hepinize dönüş yapamazsam kusura bakmayın
Malum temizlik aşamam uzun bu aralar 😅