fatma_58 haklısınız Bende ilk doğum yaptimda bakliyat yiyemiyordum gaz yapar diye 3 4 aydan sonra yemege başladım ama ama her yemegede kimyon koyunca insan baayyıyor her yemegede yakişmiyorki kimyon ama çocuk içim mecbur yiyiordum 😀suan cok şükür 1 yaşına yeni girdi 20 haftalik hamileyim birde tekrar başa sarcak gaz meselesi 😀