Mmeelliikkeee 546116- sabahtan beri ayaktayız bizim pilimiz bitti 🥲 hazır yufka sevmiyoruz ama bakıcaz artık. Afiyet olsun 🌺
Motherlion01 uykusuzanne__ bu ben klasik hergün aynı saatte ne yemek yapim yaaaaa diye adamı darlıyorum bıktı 😂
fatma_58 @“Mother0312”#p2940053 Evet sivaslıyım ama gurbet geliniyim😔bizde çok severiz her zaman yaparız özellikle bol tereyağlı buyrun gelin beraber yiyelim☺️
[silindi] fatma_58 bende sivasliyim ama gurbetteyim senin gibi😔 özendim valla bende yarin yapayim sizede afiyet bal olsun❤️
[silindi] Yagmursonrasitoprakkokusu daha once manti yaptiysaniz ayni manti hamuru yapiyosunuz ici icin kiyma degilde soganla baharatli kavrulmus patates koyuyosunuz manti seklinde degil ucgen kapatiyosunuz ustune yogurt degil bolll tereyag gezdiriyosunuz 🤩
BalkizimBaloglum2 546116- dunden az yayla corbasi ve kapuska yemegim var bugun sulu yemek yapasim gelmedi bu yuzden peynirli pogaca ve kisir yaptim yeter sükür