Kızlar merhaba 15 aylık kızım var. Ama biz her uykuya geçişte ağlamalı hatta ağlarken katılmalı şekil de uykuya geçiyoruz 1 saat uyuyacaksa 2 saat uykuya dalarken ağlıyor yani ne yapmam gerekiyor sabah 8 de kalktı şimdi uyutabildim daha asla uyumak istemiyor