Merhaba, 1 aylık bebeğimin gaz sorunu vardı ama kolik değildi. Bize iyi gelen birkaç şey var sorun yaşayan anneler için paylaşmak istedim. Akşamları hep aynı saatte biogaia ve sabahları zinco nun çinkosunu veriyorum ama bunlara ek olarak Instagram da gördüğüm annebebekdoktoru sayfasının kabızlık için paylaştığı bir videoda 3 farklı masaj gösteriyor her altını açmada yapıyorum özellikle refleksoloji ve ı love you masajının işe yaradığını düşünüyorum. Ayrıca çocuk servisinde bir hemşire masaja ek olarak altını açtığımda poposunu ıslak mendille pıt pıt titreşim yapar gibi uyarmanın gaz yapmasına yardımcı olacağını söylemişti denedim onun da işe yaradığını düşünüyorum. İnsAllah herkesin bebişinde işe yarar 🙂