Arkadaşlar merhaba 14 aylık bebeğim geçen haftalarda sol kolum ağrıyordu şimdi sağ koluma geçti emziriyorum hangi bölüme gitmem lazım yaşayan oldu mu birde kas gevşetici kremler emzirirken kullanılabiliyor mu kafamda kurdum durdum kaç gündür vitamin eksikliğinden de olur diyorlar da görüneceğim bir iki güne mesaiye yetişemiyorum ilçede çalışıyorum o bölümde ilçede yok