Üç ayı geride bıraktık fakat bir türlü dilini çözemedim bazen çok çok ağlıyor bòyle sinirli sinirli karnı ağlıyordur diye şerbet veriyoruz birazcik. Aslinda içime hiç sinmiyor fakat artık nefesi kesilecek kadar ağlayınca dayanamayip veriyoruz. Birşey olurmu sizce böyle iki üç kaşık şerbetten?