Herkese yakşamlar ✋🏻 Güzel anneler benim kızım 7 ay 13 günlük ve bu kaç gündür şunu fark ettim kızımda heyecanlanarak gözlerini kırpıyor bazende aniden kırpıyor ağlarken özellikle,ve tv tel baktıran veren biri değilim ki tv oldr acık olduğu halde dönüpte bakmaz telden sevdiği şarkıları acıyorum söylüyorum oyun oynuyoruz ama bu kaç gündür içim içimi yiyor kötü bir şey değildir dimi😞😞videosunu almaya calıştımda tele bakıp gülüyor poz veriyor resmen