Negatif değil pozitif 2. Çizgi çok silik de olsa görülüyor ben adet günümde normal test ile yaptığımda aynı bu şekildeydi hatta kamerada çıkmıyordu bile.Adetim geçtikten 1-2 gün sonra erken test ile denemiş olmama rağmen yine silikti. Hayırlı olsun.😊