Merhaba bayanlar benim oğlum 14 aylık maalesef çoklu besin alerjimiz var yumurta, süt süt ürünleri, buğday, kako, fındık, fıstık, çilek, kivi belki daha bilmediklerim bunlar testte çıkanlar ve konuya gelmek istiyorum maalesef ortada bi salgın var bizde ona yakalandık pazar günü gece 1 de acile 39,5 ateşle müracat ettik bebeğimin alerjik bebek oldunu ialaclara varmı henüz öğrenemediğimizi belirttim oğluma ciğer filimi istendi daha sonra kan alındı ardına serum takıldı ve serum sonrası damardan direk antibiyotik saldılar hemşire arkasınk dönüp iki adım atmasıyla oğlumun kucağımda soluğu kesildi dilini tesadüfen gördüm mosmor ve şişmiş durumdaydı sonrasında kendimi kaybettim çocuğum kuş gibi ellerimde çırpındı yüzü sap sarı gözleri kocaman oldu vücudu ise kıp kırmızı olmuştu hemen doktor geldi alerji iğnesi yapıldı bense yalvardım oğlumu geri düzelt diye cünkü ben 2021 yılında ikizlerini kaybettim 13 gün yaşadılar üc gün arayla toprağa verdim o acımı bidaha yaşama korkum evladımın caresizliği çok kötüydü amacım sizleri korkutmak değil bilinçlendirmek eğer besin alerjiniz varsa mutlaka ilaçlara da olabiliyormuş her aile dikkat etsin alerjik değilse bile dikkat edin ben yaşadım siz yaşamayın yoğun bakımlar bile doluydu acilde makinaya bağlandı kalbi neyse ki sabah kendine geldi doktorumuz geldi cıkabilecegimizi söyledi şuan gözümün önünden ayırmıyorum tekrar ilaçlara evde başladık önce çay kaşıgı ile verip yarım saat bekliyorum bi belirti olucakmı diye eğer hastanede değilde evde yaşasaydık herşey daha kötü olucaktı 😞