eslemmmmmm İnne fil jannati. Duymuşsunuzdur çok işe yaradığını söylüyorlar bu ninniyle bebeğini uyutan varmı?
Sevvl eslemmmmmm bir kaç kez denedım ama sanırım bebegın alışması ile alakalı olduğunu düşünüyorum her zaman ki müziklerini arıyorlar
eslemmmmmm Sevvl evet ben normalde kolik bebek olduğu için beyaz gürültülü pış pış sesi açıyordum ona alıştı
Sarahh eslemmmmmm o zamanlar işe yarıyodu sonra alıştı mecbur değiştirmek zorunda kaldım. şimdi dandini fiş fış kayıkçı dinletiyorum uyurken
eslemmmmmm Orenda_ evet beni bile sakinleştiriyor umarım bu ninniyle uyur. Pış pış sesinden çok daha faydalı hemde☺️
eslemmmmmm sutlukopuklu bizde şuan 2ay 14 günlüğüz. Tesadüfen denk geldim denemek istedim. Çok sevindim bayağı kişi de işe yaramış ve uyutan bir sürü insan var😊
tubasd eslemmmmmm alistirmakla alakalı sakin hoş bir fonu var kullandım bir kaç kere ama genelde ninnisiz uyutmaya dikkat ediyorum evde yada dışarıda çok ses yoksa açmıyorum
eslemmmmmm tubasd bende tam emin değilim ua ninniye alışmış olabilir mi 2.5 aylık şuanda. Ama sanki ben alıştım açınca daha çabuk dalacak yada uykuya geçeceğini biliyor